فقط تو.....


حقیقت عشق

فقط تو.....
دوس دارم ببرمت یه جای شلوغ ,
خیلی شلوغ ,
وایستم اون وسط نگات کنم!
بگم اینارو میبینی؟
بگی آره!
بگم تو هیاهوی همه این آدما ,
بازم من چشمام فقط دنبال تو میگرده ,
دلم برای تو تنگ میشه... ♥♥
صداهاشونو می شنوی؟
بگی آره!
بگم تو اوج همین صداها دلم دنبال صدای تو میگرده... ♥♥


نظرات شما عزیزان:

●▬ஜ۩ دست های پر از خالی ۩ஜ▬●
ساعت15:46---2 اسفند 1392
نوازشم کن...!!!

نترس....؟؟؟

تنهایی واگیر نداره...

آنقدر مرده ام که هیچ چیز نمی تواند مردنم را ثابت کند

وآنقدر از این دنیا سیرم که روز مرگم را جشن میگیرم

و اگر این دنیا را دوست داشتم روز تولدم نمی گریستم


reza
ساعت17:05---10 بهمن 1392
انگار در دلم حرفی دیگر باقی نمانده تا برایت بگویم
تنها یک جمله!
هنوزم دوستت دارم


AMIR
ساعت14:06---3 بهمن 1392

کـــــــــارم



از یکی بود و یکی نبود گذشت



سهم من همیشه این بود :



یکی بود یکی نابود



reza
ساعت13:09---2 بهمن 1392
خودم قبول دارم کهنه شده ام
آنقدر کهنه ، که می شود روی گرد و خاک تنم یادگاری نوشت
بنویس و برو . . .


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





نوشته شده در سه شنبه 1 بهمن 1392برچسب:,ساعت 12:11 توسط SADAF| |


Power By: LoxBlog.Com